Polski Pojazd
100% Elektryczny. 100% Ekonomiczny. 100% Innowacyjny.

Pierwszy polski pojazd elektryczny w kategorii N1 innovacyjny, który wprowadza rewolucję w sektorze transportu dostawczego. Ten samochód dostawczy oznacza przełom w polskiej motoryzacji, oferując zaawansowane technologie elektryczne w kombinacji z funkcjonalnością i wydajnością.

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Elektryczny pojazd kategorii N1 jest zaprojektowany i dostosowany do potrzeb przewozu towarów w obszarze miejskim. Jako pierwszy taki pojazd w Polsce, ma wiele zalet, które przyczyniają się do transformacji branży transportowej.

 

Pierwszy polski elektryczny pojazd kategorii N1 stanowi krok w kierunku zrównoważonej mobilności i odgrywa istotną rolę w ograniczaniu negatywnych skutków transportu dla środowiska. Jest to przełomowy pojazd, który wyznacza nowy standard dla branży dostawczej, promując ekologię, oszczędności i efektywność.

Własny system sterowania

Autorski syetem wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, system ten oferuje szereg funkcji, które podnoszą zarówno efektywność, jak i wygodę jazdy

Bateria

Baterie LFP o pojemności 105 kWh wystarcza na pokonanie ponad 400 km zasięgu bez ładunku oraz 350 km z toną ładowności

Projekt

Zaprojektowaliśmy nasze pojazdy od postaw. Wszystkie zamontowane moduły i komponenty były stworzone specjalnie na potrzeby projektu

Odtwórz wideo

Pierwszy taki prototyp w Polsce

Nasze pojazdy w liczbach

+
godzin pracy

godzin pracy

+
zamontowane moduły

zamontowanych modułów

+
zaangażowani dostawcy

zaangażowanych dostawców

+
stron dokumentacji

stron dokumentacji

+
jdenostek B&R

jednostek B&R

ERGONOMIA

Odpowiedni dla każdych potrzeb

Dzięki dobrze zaprojektowanej ergonomii pojazd jest wygodny i efektywny podczas użytkowania. Ergonomicznie zaprojektowane fotele, układ pedałów i kierownicy, a także intuicyjne umiejscowienie elementów sterujących zapewniają wygodną pozycję kierowcy i pasażerów. To z kolei wpływa na komfort podróży, zmniejsza zmęczenie i zwiększa skupienie podczas jazdy.

PLATFORMA

Patent na integrację 

Nasza autorska technologia modułowej ramy nośnej jest kluczowym
elementem platformy EAGLE®, na której bazuje eVanPL

NOWOCZESNOŚĆ w starym wydaniu

Retro futurystyczny wygląd

Projekt zewnętrzny i wewnętrzny wykonała krakowska pracownia projektowa Exeon, która tworzy nie tylko pojazdy ale również tworzy współpracuje i projektuje w takich branżach jak przemysł kosmiczny, lotnictwo, motoryzacja, systemy zrobotyzowane, urządzenia medyczne

OPCJE dla każdego

MOŻLIWE ZABUDOWY

Nasze dwa prototypy, to nie ostatnia możliwość o jakiej myślimy. Można spodziewać się w najbliższym czasie kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które wprowadzą nową erę technologiczną i zrewolucjonizują naszą działalność. Nasz zespół stale pracuje nad rozwijaniem i udoskonalaniem naszych produktów, aby sprostać rosnącym potrzebom rynku

O nas

Słów kilka

Dwa prototypy elektrycznych samochodów dostawczych od podstaw zaprojektowanych przez polską spółkę Innovation AG

Nasze dwa prototypy powstały w InnovationAG, która jest spółką technologiczną (R&D House) tworząca autorskie rozwiązania i innowacyjne pojazdy elektryczne
• Spółka jest kontynuacją pasji właścicieli do motoryzacji,
środowiska, zielonej energii i przedsiębiorczości
 czołówce
• Naszym celem jest pokonywanie barier, wzajemne inspirowanie i
kreowanie zrównoważonego świata

• Spółka dokonuje ekokonwersji m.in. “Defenderów” na EV, ze
względu na ich trwałość i odporność na trudne warunki pracy
• Doświadczenia zebrane podczas ekokonwersji dla KGHM i InPost pozwoliły na rozwój własnej, autorskiej platformy samochodowej, której wyniki stawiają ją w światowej

Odtwórz wideo

Media 

Pisali o nas

"Evan spod Zgorzelca to nie żadna makieta lecz prawdziwy, gotowy do produkcji pojazd, który bez kompleksów stawać może w szranki z elektrycznymi dostawczakami renomowanych marek."

Paweł Rygas
Motoprawda / Interia
Bez względu na to gdzie auto byłoby produkowane i na jakie rynki trafiało, samo wdrożenie platformy Eagle i eVana do produkcji byłoby sporym sukcesem polskiej motoryzacji i ważnym krokiem w rozwoju kadr inżynieryjnych, które ten projekt współtworzą.
Bartłomiej Derski
wysokienapięcie.pl

Kontakt do nas

Zapraszamy do kontaktu